Co zyskujesz, studiując Komunikację wizerunkową na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW?

  • Zajęcia prowadzone będą przez doświadczonych specjalistów od projektowania komunikacji, opracowania strategii komunikacyjnych, komunikacji wizualnej i kreowania wizerunku
  • Zajęcia będą odbywać się w pracowni fotograficznej, studiu telewizyjnym, pracowni komputerowej, laboratorium dźwięku, w których rozwiniesz praktyczne umiejętności tworzenia różnego rodzaju kontentu medialnego  - tekstowego, fotograficznego, filmowego, dźwiękowego, wykorzystującego również technologię VR
  • Podczas zajęć praktycznych będziesz miał dostęp miedzy innymi do kamer, aparatów fotograficznych, dronów, rekorderów audio i pod okiem wykładowców poznasz techniczną obsługę sprzętu oraz jego możliwości. Urządzenia medialne możesz wykorzystać do realizacji własnych projektów medialnych
  • Rozwiniesz umiejętność stosowania narzędzi komunikacji wizerunkowej, w tym kampanii społecznych, kreowania marki, zarządzania marką, wykorzystywania AI w worzeniu kontentu medialnego, opracowania księgi marki, budowania wizerunku w oparciu o cele organizacji w obszarze komunikacji

Dodatkowe atuty kierunku:

 

  • Zajęcia przygotowują do pracy w działach promocji, działach marketingu, w agencjach komunikacji marketingowej, agencjach PR, agencjach brandingowych, agencjach reklamowych na stanowiskach specjalisty ds. kreacji,  manager ds. kreacji, account manager, w działach związanych z komunikacją wizerunkową organizacji
  • Kierunek jest emanacją doświadczeń zebranych w toku prowadzenia innych kierunków ulokowanych w branży medialnej, jak Media design i  marketing wizerunkowy, Media kreatywne, czy Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
  • Praca dyplomowa może mieć charakter projektowy

Sprawdź co o komunikacji wizerunkowej mówi dr Marek Zimnak

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu od lat stawia na nowoczesną edukację, odpowiadającą realnym potrzebom rynku pracy i wyzwaniom współczesnego świata.

 

Od października wszyscy studenci rozpoczynający studia pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie będą uczestniczyć w innowacyjnym, trzysemestralnym przedmiocie „Kompetencje Przyszłości”. Jest to projekt o charakterze międzywydziałowym i interdyscyplinarnym, obejmujący ponad 110 grup studenckich i realizowany przez 30 doświadczonych wykładowców oraz praktyków biznesu.

 

Więcej informacji znajdziesz na dedykowanej stronie: Kompetencje przyszłości Uniwersytet Dolnośląski DSW Wrocław | DSW Wrocław

Komunikacja Wizerunkowa to pomysł na zawód przyszłości dla tych, którzy chcieliby tworzyć wizerunki firm, osób i miejsc w technologiach nowych mediów - z szerokim użyciem sztucznej inteligencji, mediów społecznościowych, wzbogacanych dźwiękiem, obrazem, filmem, opowieścią. Już dzisiaj nasza obecność na rynkach to wielkie wyzwanie: świat stał się niezwykle konkurencyjny. Nikogo nie stać na tworzenie przedmiotów, rozwiązań społecznych, idei - o niskiej jakości. Wygrywają Ci, którzy lepiej komunikują się z otoczeniem, którzy opanowali narzędzia do wpływania na wyobraźnię, emocje i uczucia słuchaczy, widzów, rozmówców. Pracy z takimi narzędziami nauczycie się studiując Komunikację Wizerunkową. A dla zainteresowanych nie tylko kreacją i produkcją, ale również zarządzaniem i marketingiem takich usług i umiejętności, mamy studia magisterskie na Komunikacji Wizerunkowej. To studia dla wysokiej klasy menedżerów, liderów przyszłości w tej konkurencyjnej dziedzinie. 

dr Marek Zimnak

Wykładowca na kierunku Komunikacja Wizerunkowa

Czego się nauczysz?

Nauczysz się projektować strategie komunikacyjne, dzięki którym opanujesz narzędzia tworzenia spójnych kampanii wizerunkowych dla marek, osób i organizacji.
Poznasz techniki kreowania treści multimedialnych, w tym fotograficznych, filmowych, dźwiękowych oraz VR, co pozwoli Ci tworzyć różnorodne formy komunikacji wizualnej.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności obsługi sprzętu medialnego, takiego jak drony, kamery czy rejestratory audio, które wykorzystasz w swoich projektach.
Opanujesz sztukę tworzenia i zarządzania marką, w tym opracowanie księgi marki, zarządzanie brandingiem i wykorzystywanie AI w procesach tworzenia kontentu.
Zrozumiesz, jak budować wizerunek organizacji, dostosowując komunikację do jej celów, co uczyni Cię ekspertem w zarządzaniu reputacją.
Rozwiniesz umiejętności pracy zespołowej i zarządzania projektami, co przygotuje Cię do działania w agencjach reklamowych, PR czy działach marketingu.

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Doradca wizerunku
Stacjonarne Niestacjonarne
od 612 zł
od 612 zł
od 612 zł
Personal Branding
Stacjonarne Niestacjonarne
od 612 zł
Public relations
Stacjonarne Niestacjonarne
od 612 zł

Wykładowcy

dr Marek Zimnak

Absolwent wrocławskiej polonistyki, stopień doktorski z marketingu internetowego uzyskał na Akademii Ekonomicznej, studia podyplomowe z komunikacji społecznej - dyplom Connecticut State University, a tytuł Master of Didactics w London College University. Posiada wieloletnie doświadczenie...

dr Piotr Para

Menedżer kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW. Współautor publikacji "Głos i wizerunek", w której jako socjolog, przyjął na siebie obowiązki związane z zachowaniem poprawności metodologicznej badania, jego strukturą, analizą i zebraniem...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Zainteresował Cię kierunek?
Zrób kolejny krok i zacznij studia na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW we Wrocławiu.

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF